Shabab Crazy

مرحبا, نود منكم الانضمام معنا فى منتدى احلى بنوتة فهو منتدى يحتوى على كل ما تحتاجه من معلومات و وصفات اكل و دردشة و اكسسوارات و به نكت مضحكة للغاية

نرجو حسن الحظ عند تصفح منتدانا,و ان يحوز اعجابكم.......

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Shabab Crazy

مرحبا, نود منكم الانضمام معنا فى منتدى احلى بنوتة فهو منتدى يحتوى على كل ما تحتاجه من معلومات و وصفات اكل و دردشة و اكسسوارات و به نكت مضحكة للغاية

نرجو حسن الحظ عند تصفح منتدانا,و ان يحوز اعجابكم.......

Shabab Crazy

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Shabab x Banat

اجمد نكت عن البخلا ..~

Miar Mostafa
    Miar Mostafa
    المدير
    المدير

بطاقة الشخصية
    رمى النرد: 1

default اجمد نكت عن البخلا ..~

مُساهمة من طرف Miar Mostafa الجمعة يونيو 25, 2010 5:53 am

سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله
    * *
    مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه
    * *
    بخيل راح عشان يتجوز ابو العروسة بيقولوا احنا عايزين مهر عشر تلاف جنية البخيل قاله: ايه عشر تلاف جنية ده انا معروض عليا بالفين وحامل كمان؟؟؟

* *
    مرة واحد بخيل حلم انه اشترى فاكهة ولحمة لبيته ولما صحى حكى لمراتة قالتله ايه البعزقة دى

* *
    واحد بخيل عندو ثلاث تفاحات فتح الاولى لقى فيها دود التانية فيها دود وصل للثالثة طفا النور و أكلها

* *

واحد بخيل دخل مع ابنه سوبر ماركت الولد قال لأبوه : بأحب الشوكولاته أبوه قاله : حبها ورجعها مكانها

* *

مره واحد شحات ماشى على واحد عجلاتى بقول له اعطنى مما اعطاك الله قاله خد لك لفه

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أكتوبر 18, 2024 6:18 pm